Mobiele navigatie
Skilje

Klantervaringen Skilje

Wat vinden klanten eigenlijk van Skilje? En welke waardering geven zij de voordelige, slimme en Fryske telefoonprovider ? Lees hieronder de ervaring van onze klanten over de tarieven, de bereikbaarheid van de helpdesk en bovenal over onze service. Geef ons je eigen mening. Dat vinden we leuk en bovendien nuttig.

8,5

Bart (Friesch Dagblad)

‘Skilje is ontstaan als service van het Friesch Dagblad. Eerlijk en betrokken bij mens en wereld. Vanuit deze overtuiging brengen onze journalisten het nieuws.
We bellen met Skilje, omdat Skilje ook eerlijk en betrokken is!’


9,0

Mirjam (Buitenpost)

‘Werkt makkelijk en snel.’


8,2

Rudi (Drachten)

‘Ik ben ook al enige tijd tevreden klant van Skilje, ik vind wel dat ze de optie van een bundel onderling bellen voor Skilje klanten open moeten houden.’


10

Hilda (Leeuwarden)

‘Ben al jaren bij Skilje, heb totaal geen klachten tot nu toe!.’


8,0

Melissa (Buitenpost)

‘Erg tevreden over prijs en kwaliteit! Ik wil en ga nooit meer naar een andere aanbieder! Skilje, ga zo door!.’


5,0

Frida (Luttelgeest)

‘Jammer dat belminuten die over zijn aan het einde van de maand niet kunnen worden meegenomen naar nieuwe maand. Verder wel positief.’


8,5

Gerrit (Urk)

‘Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede dekkingsgraad en makkelijk aanpasbaar abonnement.’


8,1

Eric (Dokkum)

‘Makkelijk in te regelen en een vriendelijke helpdesk.’


Deel deze pagina:

Waarom Skilje?

  • Maandelijks opzegbaar
  • Op het netwerk van kpn_logo_skilje
  • Volledig zelf in te regelen
  • Baas over eigen telefoon
  • Geen vervelende verrassingen

Bellen op KPN netwerk

Klanten over Skilje