Mobiele navigatie
Skilje

Helpdesk dagelijks bereikbaar

De Skilje helpdesk is elke dag bereikbaar. Telefonisch op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur en via mail 24 uur per dag. Wil je een wijziging doorgeven of heb je een vraag? Dan kun je je wijziging of vraag doorgeven en binnen één of twee werkdagen krijg je van ons per e-mail een reactie. Als het nodig is nemen we persoonlijk contact op.

Vraag en antwoord
Om het je nog gemakkelijker te maken is er de ‘vraag en antwoordpagina’, hier staan de veelgestelde vragen en de antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Dan kun je jouw vraag aan ons stellen en binnen enkele (werk)dagen krijg je van ons per e-mail een antwoord op jouw vraag.

Wijzigen van je Skilje abonnement
Je kunt je Skilje abonnement iedere maand wijzigen. Een grotere bundel of een kleinere bundel, jij bepaalt wat je wilt. De wijzigingen voor de 15e van de maand doorgegeven zijn de volgende maand al actief. Er wordt éénmalig €12,50 administratiekosten gerekend (wijzigingen voor 1 januari 2016 zijn kosteloos i.v.m. de actie). Ga nu naar het wijziging formulier en wijzig je abonnement.

Contact
Uiteraard 24 uur per dag via mail, maar ook telefonisch op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur op nummer 0512-587920. We helpen je graag!

Telefoon vermist of gestolen?
Is het toestel gestolen of vermist dan kunt u tijdens kantooruren met ons bellen of mailen om het nummer te blokkeren. U ontvangt dan een nieuwe simkaart met uw mobiele nummer (€ 12,50 per simwissel). In het weekend kunt u bellen met 0512-587900 en een voicemailbericht achterlaten. Vervolgens kunt u Skilje op maandag weer bellen voor een nieuwe SIM kaart.

 

Deel deze pagina:

Waarom Skilje?

  • Maandelijks opzegbaar
  • Op het netwerk van kpn_logo_skilje
  • Volledig zelf in te regelen
  • Baas over eigen telefoon
  • Geen vervelende verrassingen

Bellen op KPN netwerk

Klanten over Skilje