Mobiele navigatie
Skilje

Contact met Skilje? Praat mar Frysk!

Bij Skilje vinden wij klanttevredenheid belangrijk. Bij Skilje doen we dat met de Friese mentaliteit, hard werken en doen wat we met elkaar afspreken. Bij Skilje kun je alles online regelen, ook wijzigingen als je al een abonnement hebt van Skilje.

Kom je er niet uit, dan is de helpdesk van Skilje er om je te helpen. Stel je vragen via mail en krijg binnen één werkdag antwoord. En als je liever wilt bellen, dan kan dat ook op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur op nummer 0512-587920. Want bellen is Skilje, op z’n Frysk.

Deel deze pagina:

Waarom Skilje?

  • Maandelijks opzegbaar
  • Op het netwerk van kpn_logo_skilje
  • Volledig zelf in te regelen
  • Baas over eigen telefoon
  • Geen vervelende verrassingen

Bellen op KPN netwerk

Klanten over Skilje