Mobiele navigatie
Skilje

Alles online regelen

Bij Skilje ben jij de baas over je eigen telefoon en belkosten. Wij vinden klanttevredenheid belangrijk. Bij Skilje doen we dat met de Friese mentaliteit, hard werken en doen wat we met elkaar afspreken. Bij Skilje kun zelf veel (online) regelen. Kom je er niet uit, dan is de helpdesk van Skilje er om je te helpen.

Abonnement wijzigen
Je kunt je Skilje abonnement iedere maand wijzigen. Een grotere bundel of een kleinere bundel, jij bepaalt wat je wilt. De wijzigingen voor de 15e van de maand doorgegeven zijn de volgende maand al actief. Er wordt éénmalig €12,50 administratiekosten gerekend.
> Abonnement wijzigen

Online je kosten bekijken en je nummer beheren
Skilje is onderdeel van VrieSerice BV uit Drachten. Via www.vrieserviceonline.nl kun je de kosten van je abonnement direct inzien en kijken hoeveel je hebt verbruikt.
Daarnaast kun je via deze site ook jouw eigen SIM kaart inregelen door bijvoorbeeld “bellen in het buitenland” aan of uit te zetten.

Via het stappenplan registreren vrieservice online ben je snel geregistreerd.

Vragen?
Stel je vragen via mail en krijg binnen één werkdag antwoord. En als je liever wilt bellen, dan kan dat ook. Want bellen is Skilje, op z’n Frysk.

Deel deze pagina:

Waarom Skilje?

  • Maandelijks opzegbaar
  • Op het netwerk van kpn_logo_skilje
  • Volledig zelf in te regelen
  • Baas over eigen telefoon
  • Geen vervelende verrassingen

Bellen op KPN netwerk

Klanten over Skilje